Sidang Media bersama Kibum!


Sidang media untuk filem “Jumunjin” telah diadakan pada pagi 23 Disember yang lalu bertempat di panggung wayang di Seoul Myeongdong Lotte.

Berikut adalah beberapa soalan yang diajukan pada beliau:

-Apakah perasaan anda apabila berlakon dengan rambut yang panjang?

**Disebabkan rambut saya yang panjang, saya memerlukan kos yang tinggi untuk membeli syampo. Saya tidak tahu bahawa wanita berambut panjang menderita disebabkan itu. Kadang-kadang apabila saya makan, rambut saya yang panjang ini akan masuk ke dalam mulut dan ini menjengkelkan saya (dan) kebanyakan adegan saya dalam filem ini adalah saya dengan rambut panjang yang sebenar.

Apa perasaan anda berlakon dalam filem buat kali pertama?

**Saya berasa gementar tapi teruja. Saya telah berusaha dengan keras kerana saya mahu kerja saya diingati selama-lamanya. Saya berasa sungguh gembira berlakon di dalam filem pertama saya ini. Saya tidak mempunyai banyak ayat dalam filem ini dan mengekspresikan perasaan dalaman tanpa berkata-kata adalah sesuatu yang sangat sukar.

Filem “Jumunjin” ini akan ditayangkan pada 21 Januari 2010.

cr:E.L.F.es Favourite

translated by:haniluvsj

Tinggalkan Jawapan

